Hjärtan

Hjärtan
Till alla hjärtans dag!

onsdag 2 februari 2011

Nystart

En ny start...det är vad jag behöver!
Så nu ska min hobby få synas!Vanligen syr jag lappteknik men har fått en smak för återanvändning på mer än ett sätt!
Gamla dragkedjor och söndertvättade ulltröjor...Hmmmvad kan man göra med dom??
Ska erkänna att jag hämtat inspiration från andra på nätet men...it´s a free country right???
Jag försöker inte efterapa utan bara hitta min stil i alla andras!
Titta..... njut,eller inte..kommentera ..eller inte  ....det är valfritt!!
Som jag nämnde tidigare så syr jag en del..det kommer säkert bilder på det med!!!

5 kommentarer:

  1. Tack Liv för att du tittade in!!
    Det är bara att försöka kommentera igen..bara att skriva!!

    SvaraRadera
  2. Har nog glömt att nämna att allt är BROSCHER som du sätter på jackan,väskan eller var du vill!!

    SvaraRadera
  3. Idag har jag ställt ut mina alster i järnaffären i Snäs!!!Jo jag vet att det låter konstigt men ett skyltfönster att visa upp sina saker i tackar man för även om det är en järnaffär!!
    Alla är välkomna att titta och handla!!
    Mer roliga broscher håller på att tillverkas!!Kan inte sluta ...det är sååå kul!!!

    SvaraRadera
  4. De är verkligen jättevackra, och du kan utveckla dem till ringar, halsband och armband också :)

    SvaraRadera
  5. små kärleksfulla tavlor vore vackert också,,

    SvaraRadera